Нейропсихологічна гра «Спробуй повтори»

Непосидючу малечу потрібно постійно займати цікавими справами чи завданнями. Та якщо ви спробували вже всі завдання та ігри зі свого арсеналу, радимо спробувати напрочуд цікаву і веселу гру «Спробуй повтори». 

Гру можна використовувати як спосіб зняття напруги чи стресу або в якості забави. Ознайомтесь з правилами гри. 

... Читати далі »

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 114 | Додав: Den | Дата: 24.04.2020

ЗАВДАННЯ НА РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ.

СПРОБУЙ!

      Виберіть рівень складності та займайтеся з задоволенням! Курс логіки від Логіклайк подобається дітям і дорослим.

     ЛогікЛайк — покроковий курс для розвитку логічного мислення в ігровій формі!

     Більше не потрібно шук ... Читати далі »

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 125 | Додав: Den | Дата: 27.03.2020

      17 травня на базі закладу проходив регіональний семінар-практикум "Інклюзивний освітній простір. Практичні кроки".

   

... Читати далі »

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 228 | Додав: Den | Дата: 18.05.2019

     

Психолого-педагогічний факультет Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка у листопаді 2018 року проводив обласний конкурс соціально-психологічних проектів, присвячений Міжнародному дню людей з інвалідністю.

           До участі у конкурсі запрошувалися діти віком від 15 до 17 років, які проживають та навчаються у Чернігівській області. 

... Читати далі »

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 257 | Додав: Den | Дата: 15.12.2018

       Граємо, навчаємося, розвиваємося... Корекційно-розвиткові заняття психолога з учнями з особивими потребами

   

... Читати далі »

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 213 | Додав: Den | Дата: 09.10.2018

        Для емоційного розвантаження та корекції розвитку в навчальному закладі створено сенсорну кімнату, обладнання в якій постійно поповнюється.

   

... Читати далі »

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 222 | Додав: Den | Дата: 26.09.2018

Пам’ятка для вчителя
1. Хвалити дитину навіть за незначний успіх.
2. Порівнювати результати дитини тільки з її власними попередніми результатами.
3. Не залякувати дитину опитуванням на наступному уроці.
4. Знижувати кількість зауважень.
5. Використовувати різні мода ... Читати далі »
Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 278 | Додав: Den | Дата: 06.08.2016 | Коментарі (0)

Пам’ятка для батьків
1. Уникати змагань та будь-яких типів робіт, що вимагають швидкість.
2. Не порівнювати дитину з оточуючими.
3. Частіше використовувати тілесний контакт, вправи на м’язову релаксацію.
4. Підвищувати самооцінку дитини. Частіше хвалити дитину так, щоб вона знала за що. Хвалити навіть за незначні досягнення.
Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 357 | Додав: Den | Дата: 04.08.2016 | Коментарі (0)

У 2016/2017 навчальному році організація навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами має здійснюватися з урахуванням завдань, визначених Указами Президента України, дорученнями Уряду, нормативно-правовими актами, листами Міністерства освіти і науки України щодо деінституціалізації навчання та виховання дітей шляхом розвитку інклюзивного навчання.

Лист МОН України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 448 | Додав: Den | Дата: 28.07.2016 | Коментарі (0)

1 2 »