Вівторок, 26.09.2017, 05:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Прилуцька ЗОШ І-ІІІ ст.№9

Меню сайту
МОН України
Новини освіти
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Психологічна служба » Рекомндації для батьків

Поради батькам «як розвивати у дитини творчість»!

ПОРАДИ БАТЬКАМ
«ЯК РОЗВИВАТИ У ДИТИНИ ТВОРЧІСТЬ»

1. Заохочуйте дітей ставити якомога більше питань. Коли ваші діти повертаються додому після уроку, запитуйте в них: «Які питання ти ставив сьогодні в школі?» (У дитинстві Леонардо да Вінчі також був неймовірно допитливий і з властивою всім дітям допитливістю вивчав навколишній світ. Його пристрасно захоплювала природа, він виявляв чудові здібності до малювання, захоплювався математикою. Юний Леонардо часто-густо ставив своєму вчителю математики настільки несподівані та каверзні питання, що завдавав своєму наставнику безліч клопоту й часто ставив його у глухий кут).

2. Відповідайте на численні дитячі запитання. Підтримуйте бажання дитини пізнавати навколишній світ. (Леонардо да Вінчі згадував: «Я цілими днями блукав по сільських околицях, шукаючи відповіді на свої запитання й намагався зрозуміти речі, яких я не розумів. Чому грім триває довше, ніж його причина, і чому блискавка без зволікання стає видимою оку, тоді як грому потрібен час, щоб здолати відстань? Яким чином навколо того місця на воді, куди був кинутий камінь, утворюються водяні кола? Чому птах утримується в повітрі? Ці питання, а також й інші дивні явища займають мою думку протягом усього мого життя».)

3. Нехай ваше життя проходить під знаком людської величі: обирайте «генія місяця» та обговорюйте всілякі питання, які хвилювали видатні уми впродовж багатьох століть. Можна провести «місячник Мікеланджело Буонарроті». Відвідайте разом із дітьми виставку геніального митця, художника, поета, скульптура, архітектора епохи Відродження, відвідайте музей, подивіться разом із ними книжки, ілюстрації, розкажіть про те, як жив і творив художник.

4. Часом залишайте дитину на самоті. Надмірне опікування може заважати дитячій творчості, а нав’язування допомоги може бути сприйняте нею як порушення меж особистої свободи. У пізнанні навколишнього світу навчіть дитину дослухатися власної інтуїції.

5. Не бійтеся проявляти власну індивідуальність, не приховуйте власні творчі прояви. Головне, щоб ваша творчість була доброю, приносила радість і задоволення іншим. Станьте взірцем неординарної творчої особистості для своїх дітей.

6. Щоб сформувати творчі здібності, дитині необхідно накопичити якнайбільше вражень про навколишній світ під час виконання різних видів діяльності. Пізніше дитина зацікавиться процесом творчості спочатку в тому виді діяльності, який їй подобається найбільше, а потім - в усіх інших видах діяльності.

7. Для розвитку творчості необхідно створити відповідні умови, що вплинуть на позитивний емоційний стан і спричинять прояв у дітей розумової активності, витримки, саморегуляції. Насамперед, це стосується належного психологічного оточення. Також слід пам’ятати про наявність необхідних для творчої діяльності матеріалів. Вони завжди мають бути доступними для дитини. При цьому не важливо, яким чином дитина їх використовуватиме (за прямим призначенням чи якось по-іншому). Головним залишається факт дії, власне експериментування, пізнання властивостей, способів дії з тим чи іншим предметом або матеріалом.

8. Обережно, лагідно, ненав’язливо підтримуйте прагнення дитини до творчості. Співчувайте невдачам малюка, підтримуйте творчі пошуки дитини, ставтеся до процесу з симпатією та теплотою. У жодному разі не давайте негативної оцінки дитячій творчості. Будьте терплячі до «Дивних» ідей дитини.

Категорія: Рекомндації для батьків | Додав: Den (03.12.2016)
Переглядів: 33
Пошук
Друк сторінки
МОН України
Національна гаряча
Національна дитяча
Київський ЦОЯО
Урядовий сайт
ЧОІППО
Педагогічна преса
Обирай професію!

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz